Reklamacje dotyczące wezwań do zapłaty.
Reklamacje w sprawie trybu i zasadności wystawionego wezwania do zapłaty można składać w formie pisemnej nie później niż w terminie 3 miesięcy od dnia otrzymania wezwania do zapłaty.
Reklamacje należy składać:
- w Punkcie Obsługi Klienta – 62-800 Kalisz, ul. Podmiejska 2A,
- korespondencyjnie na adres KLA sp. z o.o. ul. Wrocławska 30-38, 62-800 Kalisz,
- za pomocą formularza kontaktowego na stronie internetowej KLA,
- drogę elektroniczną na adres e-mail: pok@kla.com.pl
W imieniu pasażerów do 18 roku życia reklamację może złożyć jedynie ich opiekun prawny.
Pasażer, który otrzymał wezwanie do zapłaty, gdyż podczas kontroli nie okazał ważnej Kaliskiej Karty Mieszkańca, ma prawo w nieprzekraczalnym terminie 7 dni od dnia przewozu udokumentować w punkcie Obsługi Klienta swoje uprawnienie do bezpłatnego przejazdu. W takim przypadku opłata dodatkowa ulega umorzeniu, po uiszczeniu opłaty manipulacyjnej. Opłata manipulacyjna wynosi 10% opłaty dodatkowej (16 zł).



