Tematy w formularzu kontaktowym

Biletomaty

  • Sprawność biletomatu

Przewozy

  • Wykonanie rozkładu jazdy (np. objazdy, opóźnienia, przyspieszenia, brak kursów, niezatrzymanie się na przystanku)
  • Uwagi związane z pracą kierowców
  • Zmiany w rozkładzie jazdy (np. zmiana godzin odjazdu, zmiana trasy itp.) KOMPETENCJA Wydziału Komunikacji Urzędu Miasta Kalisza, adres e-mail: wk@um.kalisz.pl
  • Przystanki autobusowe (np. brak rozkładów, wybite szyby) KOMPETENCJA Wydziału Komunikacji Urzędu Miasta Kalisza, adres e-mail: wk@um.kalisz.pl

Informacja publiczna

  • Wniosek o udzielenie informacji publicznej

Biuro rzeczy znalezionych

  • Informacja dotycząca znalezionych/zagubionych rzeczy

RODO

  • Sprawy dotyczące ochrony danych osobowych

Punkt Obsługi Klienta

  • Kaliska Karta Mieszkańca (np. niezbędne dokumenty, czas oczekiwania, przedłużenie karty, reklamacje, wymiana)
  • Karta elektroniczna KLA (np. niezbędne dokumenty, termin wyrobienia i odbioru, reklamacje, wymiana)
  • Informacja o połączeniach i kursach
  • Informacja o rodzajach i cenach biletów okresowych oraz zwykłych
  • Informacja na temat działania czytników elektronicznych w autobusach

Kontrola biletów

  • odwołania lub reklamacje, związane z wystawionym przez kontrolera wezwaniem do zapłaty
  • uwagi, dotyczące pracy kontrolerów

Windykacja

  • potwierdzenia dokonanej płatności, z tytułu otrzymanego wezwania do zapłaty opłaty dodatkowej
  • wyjaśniania związane z doręczonym pocztą wezwaniem do zapłaty opłaty dodatkowej

Inne

  • Informacje nie ujęte w powyższych punktach

kontakt

Masz jakieś pytania?

    • Napisz do nas wiadomość

      Nie wiesz jaki temat wiadomości wybrać? Kliknij tutaj

    • Skip to content