Tematy w formularzu kontaktowym
Biletomaty
- Sprawność biletomatu
Przewozy
- Wykonanie rozkładu jazdy (np. objazdy, opóźnienia, przyspieszenia, brak kursów, niezatrzymanie się na przystanku)
- Uwagi związane z pracą kierowców
- Zmiany w rozkładzie jazdy (np. zmiana godzin odjazdu, zmiana trasy itp.) KOMPETENCJA Wydziału Komunikacji Urzędu Miasta Kalisza, adres e-mail: wk@um.kalisz.pl
- Przystanki autobusowe (np. brak rozkładów, wybite szyby) KOMPETENCJA Wydziału Komunikacji Urzędu Miasta Kalisza, adres e-mail: wk@um.kalisz.pl
Informacja publiczna
- Wniosek o udzielenie informacji publicznej
Biuro rzeczy znalezionych
- Informacja dotycząca znalezionych/zagubionych rzeczy
RODO
- Sprawy dotyczące ochrony danych osobowych
Punkt Obsługi Klienta
- Kaliska Karta Mieszkańca (np. niezbędne dokumenty, czas oczekiwania, przedłużenie karty, reklamacje, wymiana)
- Karta elektroniczna KLA (np. niezbędne dokumenty, termin wyrobienia i odbioru, reklamacje, wymiana)
- Informacja o połączeniach i kursach
- Informacja o rodzajach i cenach biletów okresowych oraz zwykłych
- Informacja na temat działania czytników elektronicznych w autobusach
Kontrola biletów
- odwołania lub reklamacje, związane z wystawionym przez kontrolera wezwaniem do zapłaty
- uwagi, dotyczące pracy kontrolerów
Windykacja
- potwierdzenia dokonanej płatności, z tytułu otrzymanego wezwania do zapłaty opłaty dodatkowej
- wyjaśniania związane z doręczonym pocztą wezwaniem do zapłaty opłaty dodatkowej
Inne
- Informacje nie ujęte w powyższych punktach