Tematy w formularzu kontaktowym

Biletomaty

  • Sprawność biletomatu

Eksploatacja i organizacja przewozów

  • Wykonanie rozkładu jazdy (np. objazdy, opóźnienia, przyspieszenia, brak kursów, niezatrzymanie się na przystanku)
  • Skargi na zachowanie kierowców
  • Stan techniczny pojazdów (np. brudny pojazd, brak klimatyzacji, brak ogrzewania itp.)
  • Odpowiedź w sprawie kolizji drogowych z udziałem autobusów KLA
  • Reklama na i w autobusach (wynajem powierzchni reklamowych)
  • Wynajem autobusów
  • Zmiany w rozkładzie jazdy (np. zmiana godzin odjazdu, zmiana trasy itp.) KOMPETENCJA WSO
  • Przystanki autobusowe (np. brak rozkładów, wybite szyby) KOMPETENCJA WSO

Informacja publiczna

  • Wniosek o udzielenie informacji publicznej

Biuro rzeczy znalezionych

  • Biuro rzeczy znalezionych

RODO

  • RODO

Praca / Kariera

  • Praktyki zawodowe
  • Rekrutacja
  • Dokumentacja zawodowa

Punkt Obsługi Klienta

  • Kaliska Karta Mieszkańca (np. niezbędne dokumenty, czas oczekiwania, przedłużenie karty, reklamacje, wymiana)
  • Karta elektroniczna KLA (np. niezbędne dokumenty, termin wyrobienia i odbioru, reklamacje, wymiana)
  • Wyszukiwanie połączeń i kursów
  • Rodzaje i ceny biletów okresowych oraz zwykłych
  • Działanie czytników elektronicznych w autobusach
  • Windykacja należności / mandat za brak biletu KLA

Inne

  • Inne

kontakt

Masz jakieś pytania?

    • Napisz do nas wiadomość

      Nie wiesz jaki temat wiadomości wybrać? Kliknij tutaj

    • Skip to content