Tematy w formularzu kontaktowym
Biletomaty
- Sprawność biletomatu
Eksploatacja i organizacja przewozów
- Wykonanie rozkładu jazdy (np. objazdy, opóźnienia, przyspieszenia, brak kursów, niezatrzymanie się na przystanku)
- Skargi na zachowanie kierowców
- Stan techniczny pojazdów (np. brudny pojazd, brak klimatyzacji, brak ogrzewania itp.)
- Odpowiedź w sprawie kolizji drogowych z udziałem autobusów KLA
- Reklama na i w autobusach (wynajem powierzchni reklamowych)
- Wynajem autobusów
- Zmiany w rozkładzie jazdy (np. zmiana godzin odjazdu, zmiana trasy itp.) KOMPETENCJA WSO
- Przystanki autobusowe (np. brak rozkładów, wybite szyby) KOMPETENCJA WSO
Informacja publiczna
- Wniosek o udzielenie informacji publicznej
Biuro rzeczy znalezionych
- Biuro rzeczy znalezionych
RODO
- RODO
Praca / Kariera
- Praktyki zawodowe
- Rekrutacja
- Dokumentacja zawodowa
Punkt Obsługi Klienta
- Kaliska Karta Mieszkańca (np. niezbędne dokumenty, czas oczekiwania, przedłużenie karty, reklamacje, wymiana)
- Karta elektroniczna KLA (np. niezbędne dokumenty, termin wyrobienia i odbioru, reklamacje, wymiana)
- Wyszukiwanie połączeń i kursów
- Rodzaje i ceny biletów okresowych oraz zwykłych
- Działanie czytników elektronicznych w autobusach
- Windykacja należności / mandat za brak biletu KLA
Inne
- Inne