Od poniedziałku 3 lutego br. uruchamiamy specjalny autobus jako Mobilny Punkt Obsługi Klienta – naszym celem jest zachęcenie Pasażerów do nabycia karty elektronicznej KLA.
Za kartę zapłacicie jedynie 1,00 zł, warunkiem jest zakup biletu okresowego bądź doładowanie karty za min. 20,00 zł.
Karta elektroniczna to wygoda, tańsze podróże i bezpieczeństwo dla Pasażerów, tym bardziej, że niebawem zostanie ograniczony dotychczasowy zakres sprzedaży biletów u kierowcy autobusu.
Już teraz – przyjdź po kartę elektroniczną dla swej wygody i komfortu podróżowania.
Przez dwa tygodnie wyjeżdżamy do Państwa, aby ułatwić nabycie kart elektronicznych!
Pracownicy KLA będą również udzielali informacji na temat:
- zasad funkcjonowania karty elektronicznej KLA,
- możliwości otrzymania Kaliskiej Karty Mieszkańca,
- uprawnień do ulg oraz cen biletów,
- lokalizacji detalicznych punktów sprzedaży i biletomatów,
- zakupu biletów przez telefon.
Wszystkich chętnych serdecznie zapraszamy!!!
Szczegóły o miejscu i godzinach Mobilnego Punktu Obsługi Klienta poniżej:
Data | Miejsce (w godz. 13.30-15.30) |
03.02.2020 r. | Przystanek Wyszyńskiego Przychodnia |
04.02.2020 r. | Przystanek Al. Woj. Polskiego Rondo (przy ryneczku) |
05.02.2020 r. | Przystanek przy Galerii Amber |
06.02.2020 r. | Przystanek Nowy Świat Rogatka |
07.02.2020 r. | Główny Rynek (Ratusz) |
10.02.2020 r. | Przystanek Pl. Jana Pawła II (przy I LO im. A. Asnyka) |
11.02.2020 r. | Centrum Przesiadkowe ul. Majkowska |
12.02.2020 r. | Przystanek Elektryczna Pratt & Whitney |
13.02.2020 r. | Przystanek Częstochowska WSK |
14.02.2020 r. | Przystanek Łódzka Winiary Fabryka |